Monday, February 21, 2011

Leapsa e la moda !

LEAPSA ASTA SE DUCE LA DOMNUL ENESCU , PENTRU CA NU MAI STIU NICI UN ALT FELLOW BLOGGER CARE SA NU FI FOST LOVIT  ( stiu doar 3 bloggeri, gen)





SUNT 90% impotriva Facebook'ului din cauza ca 90% din persoane il folosesc ca sa'si arate $m3k3r!@
AȘ VREA sa traiesc intr'un oras fara gropi/mizerie
PĂSTREZ cam 85% din pachetele goale de Marlboro Filter Plus care imi ajung in mana( doar ce fumez eu, nu caut prin gunoaie)
MI-AȘ FI DORIT sa nu fiu genul de om care da banii pe toate rahaturile
NU ÎMI PLACE sa fiu refuzat
MĂ TEM  sa nu'mi sara roata de la ford (trebuia sa ma duc sambata in service, dar am preferat sa dorm)
ÎMI PARE RĂU ca nu ma port mai frumos/atent cu persoanele care o merita 
ÎMI PLACE  ROA - Ne place
NU SUNT binevoitor cand vine vorba de oameni prosti si/sau slabi ( verigile slabe ale societatii, lol)
DANSEZ cand sunt pe alcool ( sau pe fericire maxima)
CÂNT de fiecare data cand volumul de la playerul din masina sare de 25
NICIODATĂ nu am inselat ( si ma bucur, da'va dreacu)
RAR ascult o piesa care nu imi place, doar ca sa fac pe plac unei persoane care conteaza
PLÂNG de fiecare data cand moare Steven Segal in vreun film
SUNT CONFUZ de fiecare data cand trimit un sms ( oare l'a primit, sau NU??)
AM NEVOIE de o vacanta lunga, o masina care sa mearga sto, multi bani, baterie infinita la telefon, muzica noua non stop, de o persoana fata care sa ma tina in brate si sa'mi zica " da coaie, asa e" din cand in cand ( pen'ca toti avem nevoie de asta, right?)
AR FI TREBUIT sa'mi iau un pachet de tigari inainte sa ajung la munca ( nu mi'am luat ptca ma doare gatul)
AȘ PUTEA  sa fiu o persoana de 15 ori mai buna decat sunt, dar nu am timp( pentru ca trebuie sa mai si dorm) comments
///
Ovidiu Sîrb