Thursday, February 17, 2011

cea mai dureroasa priveliste din lume ( if you don't get it, leave it be)

   

pentru ca un back'up fail din partea iTunes'ului inseamna ca la urmatoarea resoftare pierzi tot ce nu ai mai back'up'uit de saptamani bune ( mesajul pe care il tot primesc de cateva saptamani e ceva la modul "iTunes couldn't connect to your iPhone, please restore)   :(

imaginea de mai jos semnifica un nou inceput. un lucru DELOC bun. pentru ca mi'am pierdut din viata aproape 5 ore in care am cautat,instalat, tweak'uit si aranjat cam tot ce se putea aranja in telefon ( adica totul). ba chiar mai mult, am pierdut si o parte din contactele din agenda( chestie nasoala pt ca 1. nu stiu ce contacte au plecat  , si 2. eu nu raspund la numere necunoscute, deci tough luck) .Desigur ca patania mea nu se compara cu patania domnului iEnescu® care la un click aiurea a ramas fara nimic nicaieri ( sau nimic oriunde, cum vreti voi sa'i ziceti)....actiune denumita si  "de la x la 0 in mai putin de 5 secunde", unde x=numarul de contacte din agenda


comments
///
Ovidiu Sîrb