Thursday, January 20, 2011

CRIMINALII care pandesc in statia de tramvai? fuck off

asa...si deci am citit pe bzi.ro un articol care zice ca "accidentul produs in urma cu cateva zile, cand o studenta a fost luata in plin de o masina in timp ce cobora din tramvai, se poate repeta oricand"

apoi incep ei sa manance rahat cum ca "Statiile fara refugii de pe bulevardul Carol, cele din Canta sau din zona industriala sunt adevarate zone de risc pentru pietoni". also, un STUDIU (?) de'al lor arata ca "numai ieri, intr-un interval de doar o ora, mai multe masini nu au acordat prioritate calatorilor care coborau din tramvaiele oprite regulamentar la statia de la BauMax"

 o idee mai in josul acestor texte umflate LA MAXIM apare un filmulet in al carui thumbnail este scris " CRIMINALII care pandesc in statia de tramvai"....

CINE RASA MAMII LOR SE CRED EI sa catalogheze pe toti soferii??? de acuma cand ma sui in masina nu mai sunt sofer. sunt CRIMINAL . in mortii lor de sfinti. EU dau prioritate la trecerea de pietoni, dau prioritate autobuzelor care ies din alveole & oamenilor care coboara din tramvai

 HAI sa cataloghez si eu ... : omul care a scris articolul este un nimeni, un mancator de rahat. drept urmare ii doresc sa'si calce copiii cu masina in timp ce acestia coboara din tramvai . ca sa se simta si el criminal( fara sa faca rau altcuiva decat persoanelor dragi lui), ce pula mea .

scuzati'mi imaginatia si limbajul, dar penalul care a scris articolul mi'a stricat ziua dinainte sa inceapa.
mesaj numai pentru el : uite'te in oglinda , cretinule. se merita sa mananci rahat ca sa faci un ban in plus? te simti bine in pielea ta?

de asta nu suport stirile ( ziare, tv, radio). pentru ca toti oamenii care gresesc sunt pusi la zid.
toata lumea greseste... de ce sa te ungi cu mir facand pe altii de cacao? (chiar vorbeam cu cineva ieri despre persoanele de genul asta)

death to the infidels

 [ X( ] comments
///
Ovidiu Sîrb