Monday, December 6, 2010

pauza justificata

...am avut cateva plangeri
scuzati'mi pauza, a fost un caz de viata si de moarte (lol) cu masina lui taicameu , de care a trebuit sa ma ocup EU personal.
 ce s'a intamplat?
2 suruburi nazdravane ( de la patinele de la distributie, daca stiti voi ce e aia) s'au eliberat si au inceput sa faca daraie prin motor. drept urmare am stat in spatele mecanicilor, care pe rand au dat motorul jos si au facut aj'demii de constatari.
dupa o saptamana si ceva de fugit dintr'o parte in alta , de mers la mecanici si electricieni ( initial credeam ca problema e de computere, senzori si clapete. abia marti sau miercuri am aflat ca motorul s'a FUTUT), am ajuns la concluzia ca ....toate piesele majore din motor au fost atinse, roase si dereglate.

mai intai am crezut ca e electric


prima etapa de mecanic ( verificat compresie, tacheti etc)

baietii au dat jos motorul si au inceput sa desfaca, in speranta ca vor afla de unde vin problemele


suruburile care au facut daraie. deci motivul pentru poza urmatoare


oferta...nu am rezistat cand am vazut "oferta".aprox 3400 euro


motor sh nu putem sa cumparam, pentru ca fiind un vanjos motor de 2 litri turbo BENZINA, lumea care si'a luat masina cu asa motor NU  a mers batraneste ( pentru ca da, recunosc, masina te impinge la nazdravanii). si deci il cumparam ok, dar nu stim cat tine. pe de alta parte, un opel signum complet costa in jur de 6000 de euro din germania.... SI EU ACUMA CU CINE VOTEZ? :|


comments
///
Ovidiu Sîrb