Sunday, November 21, 2010

back

stiu c'am fost porc ca am plecat asa din senin...dar tentatia a fost extraordinar de mare...un nou nfs...
alin = fan..(de cand jucam cu FZR 2000 ..cine stie, stie) :D

ideea e ca azi am terminat nfs hot pee 2010. jocul e super super tzeava, il recomand DOAR daca nu vreti sa jucati profi ( cu cutie manuala, volan , etc) pentru ca jocul nu a fost optimizat sa iasa cu genre=simulator, ci cu genre=ARCADE= SUX

masinile , in schimb , nu sux...detaliile sunt incredibile....facute pentru fiecare masina in parte. aici ma refer desigur la detaliile vizuale de genul eleronul care se ridica pe la 230kmph, coboara la 330kmph & care se ridica vertical ( frana aerodinamica) cand franezi la Bugatti Veyron. Si cica eu ramasesem masca cand am vazut ( in nu mai stiu ce joc) bordul de la Veyron reprodus perfect ( cu tot cu indicatorul pentru CAI PUTERE, acul caruia se si misca in functie de cat de tare apasai pedala [da,eu joc numai cu volan& pedale]...)...

 per total jocul ar fi fost de 10 ori mai ok daca țăranii care l'au facut nu ar fi limitat posibilitatile user'ului( am zis mai sus de ele)


pana una alta, asteptam  NFS SHIFT 2 !!!
trailer:


comments
///
Ovidiu Sîrb